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    ケロッグ

    飲食 関連語 コーンフレーク 食物繊維 オールブラン
    • Cadbury, Developing Markets Bearing Fruit For Kraft
      Judging from its recently-reported first-quarter results, Kraft Foods’ Cadbury acquisition and focus on emerging markets like India, China and Brazil seems to be paying off. Total revenue for the quarter increased 11%, to $12.6 billion, as sales rose 40% in India, and 20% each in China and Indonesia. But rising commodity prices will continue to put pressure on Kraft and rival food companies like Nestle, Kellogg and General Mills. 最近第一四半期の結果、クラフトフーズ。。u0026#39;キャドバリー買収、インド、中国やブラジルなど新興市場に焦点を報告、その判断から返済すると思われる

    • Kraft Hopes Flavored Water Can Cool Coffee Concerns
      Kraft Foods has done well to sustain demand in the face of higher coffee prices brought on by rising commodity prices. Kraft is the world's second largest food and beverage company after competitor Nestlé. It also competes with PepsiCo, General Mills and Kellogg. クラフトフーズが上昇、商品価格によってもたらされる高いコーヒー価格の面での需要を維持するためにも行っている

    • Kraft Looks Vulnerable If High Coffee Prices Persist
      Kraft Foods anticipates 4% organic growth in revenues in 2011. However, Kraft expects the revenue increase to be driven by prices rather than volumes due to announced price hikes in the face of rising commodity costs. Since the packaged food industry remains highly competitive, many customers are likely to shift to cheaper brands in the short term. Kraft is the world's second largest food and beverage company after competitor Nestlé. It also competes with PepsiCo, General Mills and Kellogg in this market. クラフトフーズは、2011年に売上高は4%、有機的成長を見込んでいます

    • Daily Dividend Report: ABT, K, JWN, CEG, JOYG
      Abbott, Kellogg, Nordstrom, Constellation Energy Group, and Joy Global all reported dividend actions on Monday. アボットは、ケロッグ、ノードストローム、コンステレーションエナジーグループ、ジョイグローバル、すべての月曜日に配当アクションを報告した

    • おっれったっちは!
      the back horn【ケロッグ】コバルトブルー【cm】マジ

    • Daily Dividen Report: K, MCD, HPQ, OKS
      Kellogg Company (K) announced its quarterly dividend of 43 cents per share, an increase of about ケロッグ社(K)は、一株当たり43セントの四半期ごとの配当、約の増加を発表


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