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○■ 債権放棄
○■ Airlines and the government media u0026quot;at least 9,000 job cuts and corporate pension liabilities 3,340 people from 1,000 billion yen billion yen carry out the compression, unless the waiver of bank loans, corporate restructuring is impossible for Japan Airlines There u0026quot;is a restructuring should proceed on the assumption that
○■ 日本航空も政府もメディアも「最低でも9,000人の人員削減や企業年金債務を3,340億円から1,000億円圧縮を断行し、金融機関の債権放棄がなければ、日本航空の事業再生は不可能である」ということを前提に事業再生を進めるべきです
○■ Nikko reconstruction techniques, and claim filing for bankruptcy protection and support mechanisms, Nikko and banks see fit to three workouts he had the confrontation between the lines, etc.
○■ 日航の再建手法では、法的整理を主張する支援機構などと、私的整理が適当とする日航やメガバンク3行などとの間で対立が続いていた
○■ Also, jal where the estimated liquidation value to indicate how much remains to be liquidated at the moment and the Japan Airlines plays a task force, up to 8000 they were also reportedly was found that the final result of the debt will exceed 100 million yen Masu
○■ また、jal再生タスクフォースが日本航空を現時点で清算するといくら残るかを示す清算価値を試算したところ、最大で8000億円の債務超過になるとの結果をまとめていたことがわかったとも報じられています
○■ And that money will disappear obog jal employees and purse
○■ そしてそのお金はjalの従業員やobogの財布に消える
○■ In contrast, three major business lines of banks against the Cabinet the legal line, 3,000 in addition to debt forgiveness and debt-equity in excess of 100 million yen, the mechanisms proposed to support the proposed corporate restructuring, including reduction of capital workouts and
○■ これに対し、主要取引行の メガバンク 3行は法的整理に反対し、3,000億円超の債権放棄と債務の株式化に加え、減資を含む私的整理案を企業再生支援機構側に提案しています
○■ jal the proposed rehabilitation task force, resigned to take responsibility for the management of their pension payments reduced and President Haruka Nishimatsu, JAL company, with 9,000 employees in, but the content is also seeking financial debt forgiveness, this too measures have to run the place, to play a restructuring of Japan Airlines and I would not
○■ jal再生タスクフォース案では、日本航空に企業年金の支給減額や西松遥社長ら経営陣の引責辞任、9,000名の人員削減、金融機関にも債権放棄を求める内容になっていますが、私もこの位の施策を実行しなければ、日本航空の事業再生を果たすことはできないだろうと思います
○■ この位の施策を実行しなければ、日本航空の事業再生を果たすことはできないだろうと思いますしかし、私
○■ 」(関係者)として、法的整理に反対する姿勢を示してきた今回、両方のケースを
○■ 、気持ちがうきうきされている方も多いのではないでしょうか正月ぼけも冷めやらぬといっ
○■ 来る部分がありますjal再生タスクフォースが作成した債権放棄要請額2,500億円は、日本航空の借入金
○■ インタビューに答えた日航を巡っては、企業再生支援機構が支援に当たり、大口債権者と債権放棄などについて
○■ と思います前述の様に、 前原誠司 国土交通相が日本航空を法的処理させないと発言したことを受け、制約
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評価強度 | 可変性 | 記述詳細 | 感情強度 | 描写総量 | 装飾量 |
0.024 | 0.151 | 0.550 | 0.020 | 0.524 | 0.168 | やや強い | やや強い | 少し弱い | やや強い | 少し弱い | 強い | total 33135.20000000284 | |
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