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    債権放棄

    ニュース ビジネス 経済 関連語 日本航空 デルタ航空 債務超過 人員削減 メガバンク 前原誠司国土交通相 企業再生支援機構 企業年金
    • 民主党は本当、市場とお話できないね
      jal再建問題の再建放棄ね・・・表面上は、良さ気に見えるけど結果的に政策投資銀行だっけ、政府系が債権放棄したら血税が無駄になるんじゃん
      jal I give up on the surface reconstruction of the reconstruction problem is, whatu0026#39;s Bank as a result I feel looks good, Njan debt forgiveness would be wasted if the government taxes

    • 賃金水準の適正化、企業年金問題の解決、リストラが先です
      jal再生タスクフォースが作成した債権放棄要請額2,500億円は、日本航空の借入金8,000億円(2009年3月期)の31パーセントに相当し、かつ、債務の株式化では、金融機関が日本航空の株式を対価として受け取る以上、日本航空経営再建案実現の蓋然性が高くなければ、対価として受け取る日本航空株券が紙くずになるリスクを排除できません
      jal task force created by the debt waiver amount requested playback 2,500 billion yen, the JAL borrowings 8,000 billion yen (fiscal 2009) of the equivalent of 31 percent, and in equity and debt, financial institutions Airlines receive more shares as consideration, be higher the probability of realization Airlines turnaround plan can not eliminate the risk of waste paper stock certificates in exchange for receiving Airlines

    • 日本航空の中間決算公表
      jal再生タスクフォースが事業再生 adr で、金融機関へ債権放棄などを迫り、金融機関が反発し、再生が振り出しに戻った経緯もあります
      the Task Force on Restructuring jal adr play in approaching financial institutions and debt forgiveness, opposed by financial institutions, some history to play back to square one

    • 日本航空再建問題で、金融機関が債権放棄に難色
      jal再生タスクフォース案では、日本航空に企業年金の支給減額や西松遥社長ら経営陣の引責辞任、9,000名の人員削減、金融機関にも債権放棄を求める内容になっていますが、私もこの位の施策を実行しなければ、日本航空の事業再生を果たすことはできないだろうと思います
      jal the proposed rehabilitation task force, resigned to take responsibility for the management of their pension payments reduced and President Haruka Nishimatsu, JAL company, with 9,000 employees in, but the content is also seeking financial debt forgiveness, this too measures have to run the place, to play a restructuring of Japan Airlines and I would not


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