- 賃金水準の適正化、企業年金問題の解決、リストラが先です
日本航空も政府もメディアも「最低でも9,000人の人員削減や企業年金債務を3,340億円から1,000億円圧縮を断行し、金融機関の債権放棄がなければ、日本航空の事業再生は不可能である」ということを前提に事業再生を進めるべきです Airlines and the government media u0026quot;at least 9,000 job cuts and corporate pension liabilities 3,340 people from 1,000 billion yen billion yen carry out the compression, unless the waiver of bank loans, corporate restructuring is impossible for Japan Airlines There u0026quot;is a restructuring should proceed on the assumption that
- 日本航空経営再建で銀行団が減資を要求
日本経済新聞は、日本航空と取引のある一部の金融機関が、債権放棄などの金融支援に当たり、 財務省 や 民主党 に株主責任を明確にする意味で、日本航空の普通株の減資を実施するべきとの認識を伝えていたと報じています Nihon Keizai Shimbun, some financial institutions that deal with Japan Airlines, upon financial assistance and debt forgiveness, in the sense of responsibility to shareholders to clarify the Treasury and Democratic, to conduct a capital reduction of common stock of the Airlines are reported and gave the perception should
- バッサリマークの所為で日本航空破綻!パートⅢ
合併した東亜航空を法的整理してからにしてたら、こんな事には成らなかったのに!
政治がらみの問題先送りの間、銀行さんは東亜航空の債権放棄分で稼いでたんだから、日本航空の債権放棄は当たり前だよ! When I was in the air from the legal liquidation of the Dong-merger, the thing I like is成Ranakatta! Delay between the issue politically, the banku0026#39;s earning minute I was in debt forgiveness Toa Airlines, Japan Airlines is debt forgiveness No wonder!
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