JAL再建は支援機構を活用へ、事実上国の管理下に←JALの経営は確かにヘタクソだが、潰さないことを明確にしないと乗客の生命に関わる。 日航は企業年金の減額を前提に、
政府保証80%の日本政策投資銀行の金融危機対応融資を受けることが決まっているNikko is a reduction of the corporate pension assumptions, 80 percent government-guaranteed loans are fixed to receive the financial crisis the Bank of Japan
(っ゜Д゜)っ新聞 日航再建、債権放棄3000億円要請支援機構、銀行への提示案判明
日本航空の経営支援にあたって企業再生支援機構が銀行団に提示した再建案の骨格が明らかになったNikko reconstruction, 100 million yen debt waiver request support mechanism 3000, according to a reconstruction of the skeleton of the proposed mechanism is presented to the bank group management support Getting help corporate restructuring proposals presented to the Bank of Japan Airlines revealed
GOD BLESS AMERICA ー雪よりも不正爆弾の日本 日航は当面の資金繰りにめどが付くことで、企業再生支援機構が支援の可否を決めるとみられる今月半ば以降に向け、再建計画を集中的に策定する方針だNikko is a stick in sight to the immediate cash flow, expected for mid-month to decide whether to support corporate restructuring support mechanisms and plans to develop a restructuring plan focused on
<日航>資金調達に影響も 市場、政府支援後退を懸念 日航に対する国の抜本支援の条件となっている企業年金の減額は、日航自身が減額に必要なobの3分の2以上の同意が取り付けられるかどうかに委ねられることになったからだReduction of the pension plan is sweeping the country and support conditions for JAL, Japan Airlines needed to decrease ob own two-thirds of it had to be left to be installed whether you agree or
(#゜Д゜)/新聞 日航年金削減に2案…不足分減額か基金解散
経営再建中の日本航空の企業年金削減を巡り、政府が検討を進めている特別立法で、削減手法として2案が浮上していることが9日分かったJAL to reduce pension plan ... two of the Tour of Japan Airlines to cut corporate pension funds of bankrupt or dissolved reduced shortfall in studying special legislation that the government as a reduction technique has emerged that two draft 9 OK Sun