- <成田空港>発着の全拡大枠、全日空に割り当て 国交省方針
日航は来年1月までにまとめる再建計画の中で、国際線で11年度末までに21路線を削減する方針であり、成田の発着枠は現行より減る公算が大きい Nikko is a restructuring plan put together in one year, until March, at the end of FY 21 and 11 international plan to cut routes, slots at Narita are less likely than current
- 退職金、ほぼ全額返還要請へ=歴代トップ6人に−日航
日航は同時に顧問制度も廃止し、現在7人いる顧問を全員退任させる Nikko is also abolished at the same time advisory system, currently an advisor to the seven people to retire all
- JAL“筋違い”再建策
日航は再建計画骨子の素案で、国内29路線の廃止と国内外16空港からの撤退を打ち出している Nikko is a draft outline of the restructuring plan, the abolition of domestic and 29 international routes from 16 airports has adopted a withdrawal
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