- 『村上春樹イエローページ3』加藤典洋
たぶん、たとえば『海辺のカフカ』なんかをはじめて手にとって、「むずかしい」と感じるのはたぶんふつうのことで、加藤典洋の読み方を読んだあとでは、いわば“春樹史”を鳥瞰したさきにしか、ほんとうの意味での春樹読解はできないんではないかという気がしてくる Perhaps, for example with 』Kafka on the Shore for the first time you get what,u0026quot; difficult u0026quot;to feel normal and that maybe, after reading the Reading Norihiro Kato, so to speak,u0026quot; Haruki Humi u0026quot;birdu0026#39;s-eye only the tip of tongue, and indeed Reading Haruki in the sense of feeling that comes and thinks they can not
- イントゥ・ザ・ワイルド
また、アメリカを象徴する言葉と言えば『自由』だが、それはある意味で、歴史の呪縛がないという事でもある Also, speaking words and a symbol of the Free 『America, but in a sense it is also a thing of history that there is no spell
- 小説というよろこび
また、『カフカ』に続いて、幅広い読者を意識してか、とても間口が広い小説の作り方をしているようにも感じます The Kafka 』to『 followed by, or aware of a wide range of readers, I feel like that also how to make the novel a very wide frontage
|