0 .
○■ ミニマリズム
○■ the leading ideas of contextual semantics are these: (1) the truth of a sentence is a matter of its correct assertability . (2) correct assertability, at least for ordinary descriptive sentences, is normally a matter of the often complex interaction of two factors: (a) the various normas and practices that govern a certain mode of discourse and (b) the world. (3) unlike the correspondence view, a mode of discourse often employs assertability normas that do not require, for the truth of sentences constituting that discourse, objects or properties in the world to directly answer to the sentences' singular terms, unnegated quantifier expressions, or predicates; nor need there be any dedicated facts in the world that correspond to the sentence. (4) furthermore, the norms and practices for correct assertability are not monolithic within a language; rather, these norms and practices vary from context to context depending on such factors as the sort of discourse in question (scientific, aesthetic, moral, and so forth) and the specific purposes the discourse is serving at the time. (5) although truth, in this view, is a normative notion, the view is not a form of verificationism (sometimes called, pragmatism): truth is not radically epistemic; correct assertability is not the same as warranted assertability (even ideal warranted assertability). (p. 116)
(“objects”や“properties”等の大文字表記は、真理の対応説において言語(単称名辞、述語、…)と対応するものとされているmind-independentな存在者を表している
○■ 考える事を否定しないでほしい
○■ 時はあれから16年経ち今もなお最高の絵画を追求されている
○■ 2階への階段は段板のみで構成されたミニマリズムな階段です
○■ 途中、3人の女性がハイヒール姿で舞台を歩き、最後、トーマスが腹ばいになって舞台で寝た(倒れる?)後にこの3人の女性が、アップにしていた髪の毛を振りほどき、ハイヒールを脱いで、はだしで踊り、終わります
○■ ミニマリズムを極大化した808ドラムグルーヴをエレクトロビートにのせ
いろいろな音のアナログシンディ?と結合させた編曲がシンプルにマッチングされている
○■ てしまった(ため息)the end of the world」も凄かった!久石さん曰く9.11以後を
○■ 第二部 the end of the world ponyo on the cliff by
○■ infonia~for chamber orchestra~ 第二部 the en
○■ links mkwaju 1981-2009 da・ma・shi・絵 sinfonia~for
○■ ルムアート社 amazon.co.jpで詳細を確認する あいにくの大雨にもかかわ
|
オペラ ミニマル 感じる 要素 シンプル コンサート 初めて 作品 理解 ピアノ 現在 ジョン・ 意味 オーケストラ 全体 面白 行われ 実際 ミックス 作曲 紹介 複雑 収録 人気 言えば 感想 様々 生まれ 旋律 協奏曲 クリス 交響楽 管弦楽 時間 ロイヤル 変わっ 洗練 古典 ロバート 偉大 ドラム 言葉 生活 共演 初期 指揮 イタリア 思います 交響曲第 一切 製作 業界 聴いて 制作 この作品 モデル 公演 非常 日本人 自身 イメージ 久々 素敵 行って 最高 時期 言って 良かっ 子供 上演され 印象的 思ってい てしまいました 基本的 語って 言われる 演奏 聴いた 活躍 発見 作品です 登場 残って 教えて 同じよう 下さい 感じまし 作って 201 最近 出てき 気がし なってしまいました
評価強度 | 可変性 | 記述詳細 | 感情強度 | 描写総量 | 装飾量 |
0.032 | 0.143 | 0.570 | 0.023 | 0.532 | 0.212 | やや強い | やや強い | 弱い | やや強い | 弱い | 少し弱い | total 37290.300000003044 | |
|