0 .
1 .
2 .
3 .
4 .
○■ 日本航空
○■ And if you have trouble with corporate management Yamuwoemasen also become a subsidiary of a foreign company
○■ そして、企業経営がうまくいかないなら、 外国 企業の傘下に入るのもやむをえません
○■ However, the reduction of the pension plan is not only not see the way to solve, even in sight of corporate pension temporarily resolve the problem, in this settlement, as if the obvious comparison with All Nippon Airways, Japan Airlines The earning power has many challenges --
○■ しかし、企業年金の削減問題は解決の道筋が見えていないばかりか、仮に企業年金問題に解決のめどが立っても、今回の決算で、全日本空輸との比較をすれば明らかな通り、日本航空の収益力には課題が山積しています
○■ Hate Well, I just want the impression of Macross, Nde sleepy, lie!
○■ さてはて、
マクロスの感想といきたいところですが、
眠いんで、
寝ます!
○■ Well, short of Monday next week, 8403, Shinsei Bank, Sumitomo Trust 8303 Japan 6974 interface 8404 Mizuho Asset Trust and Banking 8562 Mizuho Fukushima Bank, Ltd. 8411
○■ さて、来週月曜日の空売りは、 6974 日本インター 8303 新生銀行 8403 住友信託銀行 8404 みずほアセット信託銀行 8411 みずほフィナンシャルグループ 8562 福島銀行
○■ Now, a digression is a little longer, the Messiah is not the LDP Makoto Shika castle
○■ さて、少し余談が長くなったが、自民党の救世主は城内実しかいない
○■ It should not be allowed
○■ これは許してはならない
○■ Once you stop like this, not even from any lake or river nearby, I guess refreshing
○■ このままやめてしまえば、湖畔でもないし川の近くでもないから、さっぱりでしょうね
○■ Here old venture, as the bankrupt Italian airline Alitalia, once summarized in Ue, and clearly visible even in the eyes of the people who rebuild, eventually, it will get even for the Airlines
○■ ここは思い切って昔、イタリアのアリタリア航空が破産したように、一旦整理したうえで、再構築した方が国民の目にも明らかに見えるし、結局、日本航空のためにもなると思う
○■ Obon holiday today from morning to night high school baseball games on TV
○■ お盆休みの今日はテレビで朝から晩まで高校野球観戦
○■ No, itu0026#39;s wasteful not to touch the bad guys are still the
○■ いや、現在も無駄遣いしている悪い奴に触れないのでは
○■ Am I a good God, the God Ja
○■ いい神様『私は、神さまじゃが
○■ u0026quot;Appearanceu0026quot; is can be changed any number of attractive
○■ 「外見」はいくらでも魅力的に変えることができるのです
○■ u0026quot;The water is clear why I?u0026quot; u0026quot;Thatu0026#39;s making me a chance
○■ 「なんで水は透明なのですか?」 「それはね、偶然なんだよ
○■ Erufuransu Delta Air Lines, the largest of the major U.S. and European klm, South Korea, KAL, and a member of the Association has a network of international aviation
○■ 米最大手のデルタ航空や欧州大手のエールフランスーklm、韓国の大韓航空などが所属し、国際的なネットワークを持つ航空連合
○■ JAL is trying to rebuild a government-led, because its fate is uncertain, companies want to avoid the risk of future u0026quot;days. Awayu0026quot; Itu0026#39;s kind of led to
○■ 日航は政府主導で再建を目指しているが、その行方が不透明なため、将来のリスクを回避したい企業の「日。離れ」を招いたといえそうだ
○■ Nikko own big problems
○■ 日航自身の問題も大きい
○■ Nikko is a restructuring plan put together in one year, until March, at the end of FY 21 and 11 international plan to cut routes, slots at Narita are less likely than current
○■ 日航は来年1月までにまとめる再建計画の中で、国際線で11年度末までに21路線を削減する方針であり、成田の発着枠は現行より減る公算が大きい
○■ Nikko is the future is inevitable for the reconstruction of large capitalization, behind apparently also likely dilute shareholder value
○■ 日航は今後、再建のために多額の資本増強が避けられず、株主価値が希薄化する可能性が高いことも背景にあるとみられる
○■ U.S. airlines will be hit to a global recession, with business conditions as well, including the developing Airlines reconstruction is difficult to do
○■ 日米の航空会社は世界不況に直撃され、再建途上の日本航空をはじめとして経営状況が良好とはいいがたい
○■ The central bank asked the government investment, the strengthening of the restructuring plans of the turnaround plan has been formulated under the advice of the mechanism Nikko
○■ 政投銀が求めたのは、日航が機構の助言を受け策定している経営再建計画案でのリストラ策の強化
○■ Running time 3 hours 22 minutes, during a 10-minute epic with an intermission
○■ 上映時間3時間22分、途中10分間のインターミッションのある超大作です
○■ ★ Airlines (jal) copilot (53)
○■ ★ 日本航空(jal)の副操縦士(53)
○■ ★ Yukio Hatoyama of the u0026quot;East Asian Communityu0026quot; initiative
○■ ★ 鳩山由紀夫の「東アジア共同体」構想
○■ Democratic Party leader Yukio Hatoyama ★
○■ ★ 民主党代表・鳩山由紀夫
○■ leica r9 + apo-telyt-r 180mm/f3.4 + dmr
|
経営 再建 日航 問題 政府 東京 jal 年金 再生 銀行 必要 計画 jal 事業 国民 政権 廃止 今回 全日本空輸 国内 大きな 影響 グループ 方向 決定 企業年金 情報 税金 国土交通相 デルタ 前原 報道 交通相 以上 今年 対応 期待 時代 大幅 適用 航空機 社員 退職 調整 状態 企業再生支援 大阪 万円 取引 国家 同社 建設 上場 コスト 大手 指摘 以前 景気 特別 機内 乗客 記者 実現 会社更生法 負担 前原誠司国土交通相 投入 開始 利益 10 体質 話題 可能性 日本航空の経営 一番 ブログ 福岡 理由 官僚 要請 東証 分かっ 追加 収益 報告 当時 当然 不安 大きい 昨年 重要 人員 需要 午後 全体 タスクフォース 制度 配信 00億円 反対 減少 議員 新聞 基本 地元 来年 昨日 沈まぬ 管理 決算 措置 明日 社会 体制 日航再建 従業 見直 再建策 アメリカン航空 000 課題 具体 行われ 展開 低迷 存在 進める 意味 日産自動車 協力 飛行 意見 将来 批判 ana 業務 立正大淞 日本文理 巨額 学園 減資 12 正式 求める リストラ 東芝 確認 方法 北海道 明らかに 下落 以下 事態 観光 商品 三井物産 日本政策投資 厳しい 時点 ソニー ホールディングス 人間 日本航空の経営再建 思って 難しい 活動 同意 自動車 紹介 損失 持って 再建問題 ボーイング 示した 信用 御巣鷹 各社 政府保証 被害 日立製作所 撮影 場合 考えて 非常 日記 路線 高速 勝利 少ない 成立 役員 自身 決勝 出発 三菱商事 出場 積極 仕組 技術 埼玉 総理 住友金属工業 フィナンシャルグループ 購入 する方針 愛知 選手 残念 予測 滑走 最新記事 座席 三井 従来 実質 京都 整備 就任 機体 新潟 離陸 パナソニック 乗務 兵庫 不動産 現状 中心 記録 努力 直後 神奈川 製品 中京 日本航空jal 知事 旅客 東農大 明豊 最初 決まっ 経営危機 記念 続いて 月日 料金 バンク 向けて 中止 トヨタ自動車 群馬 関して 途中 終了 出来 存続 保険 検討 世代 本来 発生 日本航空の再建 見通 回戦 家族 沈まぬ太陽 法的整理 私的 コメント 設立 表示 同日 明らかにし 社内 三菱電機 主要 具体的 上位 クラス 再生タスクフォース 中京大中京 魅力 言われ 三菱重工業 九州国際大 デンソー いすゞ自動車 リスク 西松遥 無駄 決めた 言って 情勢 万株 500 保護 再建案 記者会見 公共 再生支援機構 みずほフィナンシャルグループ
評価強度 | 可変性 | 記述詳細 | 感情強度 | 描写総量 | 装飾量 |
0.022 | 0.123 | 0.594 | 0.017 | 0.571 | 0.200 | 僅かに強い | 僅かに強い | 弱い | 僅かに強い | 弱い | 僅かに強い | total 538678.4000005766 | |
|